נדל"ן ן"לדנ

    איזור פרסומי

איזור: סוג התישבות: אופי:

      רינו צרור כותב על קמפיין האכלוס 2009

שתף

 

"...  כשהם טובים הם טובים. והגודל לא קובע, רק הראש. נדמה שהשר לפיתוח אזורי סילבן שלום הוא היחיד שלא עצר מפעל או רפורמה שהחל קודמו, ח"כ יעקב אדרי במקרה שלנו. מדובר במהלך מרתק במיוחד, ניסיון ממשלתי להמריץ משפחות לעזוב את מרכז הארץ ולהתיישב בגליל.

המטרה, אלף משפחות, והחברים מן המשרד לפיתוח הגליל מנסים לגרום לך לבחון את האופציה. שווה לבדוק. הקמפיין הולך ישירות לבטנו של ההורה, איפה ואיך נכון לגדל את הילדים? במודעה אחת רואים למשל זוג נעלי עקב אדומות, עם הכותרת: "אמא, תקני לי". ומתחת באה השאלה הרעה: ככה רצית לגדל את הילדים שלך? 

המטרה כאמור, עוד אלף משפחות לגליל, אוכלוסייה צעירה ומחוללת אנרגיה, והעיתוי מעניין. טלטלה כלכלית מאפשרת גם מהפכה בסדרי החיים, הנה הזדמנות, עזבו תעסוקה כל היום. "ברחבי הגליל ישנו היצע של מאות מגרשים בהרחבות קהילתיות, בקיבוצים ובמושבים", הסביר שלום. "בכל אחת מן המועצות האזוריות נבחרו שני יישובים, ואלו ישווקו לאזרחים בתנאים אטרקטיביים".


בדקתי מספרים. בית בן כ-130 מ"ר על מגרש של 500 עד 700 מ"ר, הכי יקר, ובמקומות הכי טובים, יעלה כמיליון ו-200 אלף שקל. כ-300 אלף דולר. לא רע. אם יש לך "פתיחה" משלך, יש משכנתה.

ברוב המועצות נהנים מהנחות במס הכנסה וממערכת חינוך מגיל אפס עד י"ב, כולל יום לימודים ארוך. חוץ מזה ירוק בעיניים, האביב והפריחה נמשכו השנה ימים ארוכים במיוחד, הקניונים קצת רחוקים, והעובדות ברורות. 25 אחוז נוספו להתיישבות הכפרית בשנתיים האחרונות. "

 

מתוך: "עוד רגע תתחיל כאן סערה – דין וחשבון: השקט הזה? זה השקט שמלווה את "גיבוש התוכנית המדינית" ואת ,גיבוש התוכנית הכלכלית". רינו צרור, 25/4/2009, NRG לחץ לצפיה בכתבה

 



  חיפוש ישוב

ישוב בקליטה
ישוב בקו עימות

  מדורים:

עצות לתכנון נכון
עצות שיכולות לחסוך..
סיפורים מהגליל
סיפורים וחוויות מהגליל

  מודעות פרסומיות :

 


בניית אתר אינטרנט |   קידום אתרים כל הזכויות שמורות © 2005. מדינת ישראל
Copyright (c) 2005, The State of Israel. All Rights Reserved.